• سه‌شنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99121209169
  • خبرنگار : 71560

تعیین نحوه هزینه‌کرد درآمدهای تبلیغات پخش مسابقات ورزشی در سال ۱۴۰۰

تعیین نحوه هزینه‌کرد درآمدهای تبلیغات پخش مسابقات ورزشی در سال ۱۴۰۰

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ۳۰ درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی به وزارت ورزش و جوانان برای کمک به فدراسیون های ورزشی و ۷۰ درصد آن در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد.

به گزارش دکتر تیز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (سه شنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، بند (ک) تبصره ۹ ماده واحده لایحه را بررسی کرده و با آن موافقت کردند.

بر اساس این بند، به استناد بند (پ) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره ۱۴۰۱۸۴ نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز نمایند. وجوه واریزی از محل ردیف ۴۹-۵۳۰۰۰۰ مندرج در جدول شماره (۹) این قانون به نسبت سی درصد (۳۰%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیون‌های مربوطه) و هفتاد درصد (۷۰%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.

  • خبرنگار علی قورچیان
  • دبیر فاطمه ربی
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«دکتر تیز» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - دکتر تیز از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.